Keinotekoinen banaanipuu 160 cm

80,90 € DPH: n kanssa
65,24 € ilman arvonlisäveroa
Ei saatavilla
14 dní na vrátenie Naše produkty nesplnili Vaše očakávania? Napíšte nám a my Vám poskytneme zľavu alebo vrátime celú platbu.
Máte nejakú otázku? V takomto prípade nás neváhajte kontaktovať na čísle +421 2222 000 62 alebo vyplňte kontaktný formulár.

Kuvaus

Ominaisuudet

Banaani on Banaceae-heimoon (Musaceae) kuuluva yrttisuku. Se sisältää sekä vain muutaman kymmenen senttimetrin kääpiölajeja että korkeampien yrttien edustajia (jopa 16 metriä). Banaanihedelmät, banaanit ovat haluttu hyödyke, jota varten Musa-suvun jäseniä on viljelty ja jalostettu monipuolisesti. Tunnettujen pehmeiden ja makeiden banaanilajikkeiden lisäksi on myös sukua tärkkelyspitoisia banaaneja ruoanlaittoon. Luonnossa lehdet repeytyvät, mikä johtuu tuulesta. Ne eivät ole vain kauniita ja kiehtovia, vaan niillä on myös käyttöarvonsa. Niitä käytetään lautasen tai käärepaperin muodossa.

Esiintyminen

Banaanit mainittiin ensimmäisen kerran buddhalaisissa teksteissä vuonna 600 eaa. Ensimmäinen todellinen banaanitarha kuvattiin Kiinassa noin vuonna 200. Noin 650-luvulla islamilaiset valloittajat toivat banaaneja Palestiinaan. Arabialaiset ostajat levittivät sitten banaaneja suureen osaan Afrikkaa. Vuonna 1502 portugalilaiset siirtolaiset rakensivat ensimmäiset banaanitarhat Karibialla ja Keski-Amerikassa.

Parametrit

Keinotekoinen banaanipuumme on 155 cm korkea kukkaruukku mukaan lukien. Se toimitetaan peruskeinomuovisessa kukkaruukussa, jonka korkeus on 14 cm ja halkaisija 17,5 cm. Itse kasvi on noin 141 cm. Se koostuu 3 kannasta ja lehtiminen alkaa noin 35 cm:n korkeudelta. Kannat on valmistettu vihreästä muovista. Puussa on 10 vihreää muovioksaa ja 10 täydellisesti muotoiltua vihreää tekstiililehteä.

Sijainti

Tuo vähän vihreää sisustukseen tällä keinotekoisella banaanipuulla, joka näyttää elävältä. Banaanipuu on 155 cm korkea ja se on täydellinen tapa piristää kotisi tai toimistosi sisustusta. Täydellisillä yksityiskohdilla varustettu kasvi, joka saa sen näyttämään aidolta eikä koskaan petä. Se on tehty niille, jotka haluavat vehreyttä kotitalouteen, mutta joilla ei ole tarpeeksi aikaa hoitaa sitä.

Yhdistelmät

Banaanipuu on eksoottinen puu, joka ei tarvitse seuralaista ja voi erottua pasianssina. Mutta jos haluamme yhdistää sen muihin kasveihin, se on monipuolinen. Suosittelemme sen yhdistämistä eri Araceae-perheen muunnelmiin, kuten: Anthurium, Allocasia tai Kala, joiden kanssa se luo täydellisen harmonisen sisustuksen.

Suosittelemme asentamaan sen koristeelliseen kukkaruukuun, jonka voi tilata verkkokaupastamme.

Parametrit

Tuotekoodi 20259
Korkeus 160 cm
Päättäväisyys sisustus
Kukkaruukku vain sisävuori
Aseta korkeus 14 cm
Sisähalkaisija 17.5 cm
Varren / varren lukumäärä 3 ks
Varsi / varren materiaali muovi-
Arkkien lukumäärä 10 ks
Levymateriaali tekstiilejä
Rungon / varren väri vihreä
Haaran väri vihreä
Lehtien väri vihreä

Arvostelut

0 z 5
Tällä tuotteella ei ole arvioita. Arvostele ensimmäisenä!