Ostaa

MITEN VOI TILAA?

Tilaaminen on melko yksinkertaista: kun olet lisännyt tarvittavat tuotteet ostoskoriin, napsauta vaihtoehtoa »Näytä ostoskori«. Tämän jälkeen käyt läpi tilausprosessin (toimitustapa - maksutapa - osoite - tilausvahvistus).

ONKO SINULLA MYÖS KIVIKAUPPA?

HK-green on yksinomaan verkkokauppa. Meillä ei ole kivikauppoja, eikä meillä ole vielä luetteloa tai esittelytilaa.

ONKO MINUN TÄYTYY OLLA REKISTERÖIDYN OSTOKSEN KANSSA?

Ei vaadi rekisteröitymistä tehdäksesi ostoksia meillä.

Rekisteröinnin etuna on kuitenkin mahdollisuus seurata tilauksesi tilaa ja sinulla on tilaustesi historia milloin tahansa. Voit myös tallentaa tietosi, eikä sinun tarvitse syöttää niitä uudelleen uutta tilausta tehdessäsi.

Voit myös nähdä tilauksesi tämänhetkisen tilan sekä seurata, missä lähetyksesi on tällä hetkellä matkalla.

VOIKO TILAA ULKOMAALTA?

Verkkosivuiltamme tilatut tuotteet voidaan toimittaa kaikkiin Euroopan unionin jäsenmaihin.

VOIKO MUUTTAA TAI PERUUTA TILAUSTA?

Voit muuttaa tai peruuttaa tilauksen milloin tahansa ennen sen lähettämistä lähettämällä tämän pyynnön sähköpostiimme info@hk-green.eu tai puhelimitse numeroon +421 2222 000 62.

ONKO USEITA TILAUKSIA YHDISTÄMINEN?

Yes, but only if your order has not yet been shipped. Send the request for merging orders to our e-mail info@hk-green.eu, or by phone at +421 2222 000 62.

MITEN SAAN TIEDÄTTÄ TILAUKSTANI?

Jos olet rekisteröitynyt asiakas, voit seurata tilauksesi tilaa kirjautumalla sivullemme tilaushistoria-osiossa.

MITEN VOIAN MAKSAA TILAUSTA?

Voit maksaa tilauksesi postiennakolla eli käteisellä kuriirille heti tavaran vastaanottamisen yhteydessä tai voit maksaa sen heti tilauksen tekemisen jälkeen luottokortilla tai tilisiirrolla.

EN SAANUT VAHVISTUSTA TILAUKSTANI.

Tässä tapauksessa on mahdollista, että annoit sähköpostiosoitteesi väärin tilausta tehdessäsi tai vahvistus tuli Roskapostiin (roskapostiin) tai lähetit jostain syystä tilauksen väärin eikä järjestelmämme rekisteröinyt sitä.

Ongelmatilanteissa ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@hk-green.eu tai puhelimitse numeroon +421 2222 000 62.

ET LÖYDYT VASTAUSTA KYSYMYKSISI?

Jos, vaikka vastaat näihin usein kysyttyihin kysymyksiin, sinun on otettava meihin yhteyttä, voit tehdä sen sähköpostitse info@lucullus-medical.com tai puhelimitse numeroon +421 948 928 971.