Kuinka saavuttaa menestys sisustussuunnittelussa

Viimeisessä artikkelissa keskityimme vuoden 2020 trendeihin yrityksen sisustuksen sisustamisessa. Yrityksesi vahvuus ei ole vain tarjolla olevat huipputuotteet, vaan myös, kuten tiedämme, tyylikkäät ja tyylikkäät sisustuslaitteet.

Tänään kuitenkin lyödään toinen merkkijono. Tämän päivän artikkelissa yritämme tuoda sinut lähemmäksi aihetta, josta monet ovat keskustelleet ja haluttuja. Aiheena on vain onnistua kodin sisustamisessa ja kuinka välttää virheet, jotka voivat olla askel lopputuloksen vieressä.

Älä kuitenkaan unohda yhtä tärkeää asiaa sisustettaessa. Huoneita ei tarvitse kalustaa uusimpien luetteloiden mukaan. On tärkeää jättää käsinkirjoituksesi, tyylisi ja mieltymyksesi. Loppujen lopuksi sinä vietät vapaa -aikasi näissä huoneissa, et maailman suunnittelijat.

Huonekalut eivät kuulu vain seiniin

Kaapit, pöydät, nojatuolit tai jopa sohva. On yleinen "sääntö", että huonekalut ovat edelleen vain seinien vieressä. Mitä sanot pienestä muutoksesta? Yritä leikkiä yksityiskohdilla. Ei haittaa kokeilu. Nykyään sohvia luodaan paitsi osana olohuoneen mukavuutta, myös ne on viimeistelty viimeistä yksityiskohtaa myöten. Eikä vain edestä, vaan myös houkuttelevat selällä. Mauton tavallinen kangas korvattiin enimmäkseen korkealaatuisella nahalla tai synteettisellä materiaalilla, joka loistaa myös huoneen keskellä.

Monissa on olohuone ja keittiö yhdistettynä taloonsa. Ota askel eteenpäin ja päätä sijoittaa istuin selkäsi keittiöön, ei selkä seinää vasten. Pieni asia, joka voi kuitenkin tehdä ihmeitä.

Huonekalut sijaitsevat vain seinien vieressä
Olohuoneen erottaminen keittiöstä sohvalla.

Huonekaluja, huonekaluja ja jälleen huonekaluja

Ahtaat huonekalut? En todellakaan! Ahtaassa huoneessa et vain tunne olosi mukavaksi, vaan myös vieraasi. Kuten tiedämme, vähemmän on joskus enemmän, joten panosta tähän todistettuun klassikkoon. Et varmasti pilaa mitään tällä klassikolla, ja yksityiskohtien vuorovaikutus takaa todellisen esteettisen kokemuksen. Ilmastointi on erittäin tärkeää, joten aseta tämä kohta mahdollisimman korkealle huoneluokituksen painopisteissä.

Liian paljon huonekaluja yhdessä huoneessa
Minimaaliset huonekalut, joiden ansiosta huoneesta ei puutu ilmavuutta.

Viidennestä yhdeksänteen tai kaaokseen tyylikkäästi

Todistettu temppu kodin sisustamiseen tyylikkäästi on yhden tyylin noudattaminen. Jotkut tyylit seuraavat toisiaan, mikä voi auttaa sinua sisustamisessa. Useiden toisistaan täysin erilaisten tyylien sekoitus voi kuitenkin aiheuttaa ei -toivotun tuloksen. Tuloksena on vain se, että et tunne olosi mukavaksi omassa kodissasi.

Liiallinen sekoitus tyylejä.
Yksi tyyli, joka luo täydellisen vuorovaikutuksen viimeistä yksityiskohtaa myöten.

Puuttuu vihreys

Suunnittelijat yrittävät edelleen palauttaa "pala luontoa" sisätiloihin. Ei ole mikään salaisuus, että vihreä väri herättää meissä tunteita, kuten onnellisuutta, iloa, tyytyväisyyttä. Suuret kasvit, kuten dracena, ficus, nousevat esiin, usko tai älä, bonsai voittaa tuttavasi tai perheesi.

Jopa pienemmät kukat eivät saa varsia, mikä ainutlaatuisuudellaan ilahduttaa kaikkien kukkien ystävien silmiä. Afelandra, calla tai jopa orkidea on jotain, mitä sinun ei todellakaan pitäisi puuttua sisätiloistasi.

Kukaton huone näyttää yksitoikkoiselta.
Huone, jossa on kukkia, säteilee oikeaa energiaa.

Liian monta väriä

Täydellistä harmoniaa ei saavuteta liiallisella värien kerääntymisellä. Maailman suunnittelijat noudattavat kolmen värin sääntöä. Usein lausuttu sääntö vastustaa osittain skandinaavista tyyliä. Päinvastoin on totta. Monet kohtaavat useita näkemyksiä, jotka ovat ristiriidassa keskenään. Vinkkimme on kuitenkin seurata vaistojasi. Lopulta tyylisi ja vaistosi päättävät.

Huone on homo.
Värien täydellinen harmonia.

Pääasiassa kevyt

Yksi riippuvalaisin ei todellakaan riitä. Sopivia tyyppejä ovat edelleen suosittuja kohdevaloja, jotka oikein sijoitettuna saavat aikaan halutun tehon. Älä epäröi ja investoi lattiavalaisimeen, joka ei ainoastaan valaise huoneen kulmaa, vaan voit myös yhdistää miellyttävän ja hyödyllisen.

Sopiva valinta ovat myös suositut ranskalaiset ikkunat, jotka luonnollisesti tuovat huoneeseen tarvitsemasi valon.

Huone näyttää kodikkaalta, mutta ajan myötä se voi kääntyä sinua vastaan.
Huone, joka on hyvin valaistu ja nostaa sinut pahimmasta tunnelmasta.

Paljaat seinät eivät ole hyvä valinta

Seinät muodostavat huoneen perustan, ja siksi meidän on myös keskityttävä niihin. Suuntaus on suuri seinäkello, joka viimeistelee huoneen ilmeen. Usein ne ovat maamerkki, joka herättää huomiota. Jos et kuitenkaan ole tämän suuntauksen fani, voit tavoittaa kuvia tai jopa valokuvia. Valokuvat tuovat sinulle miellyttäviä muistoja, mutta ne muodostavat myös huoneen elementin, joka kiinnostaa sinua.

Huone näyttää luettelolta, mutta sen sydän puuttuu.
Valokuvien ansiosta huone näyttää kodikkaalta ja miellyttävältä.