Keinotekoinen seppele Potosovec värikäs 190 cm

7,69 € DPH: n kanssa
6,20 € ilman arvonlisäveroa
480 kpl varastossa heti lähetettäväksi
14 dní na vrátenie Naše produkty nesplnili Vaše očakávania? Napíšte nám a my Vám poskytneme zľavu alebo vrátime celú platbu.
Máte nejakú otázku? V takomto prípade nás neváhajte kontaktovať na čísle +421 2222 000 62 alebo vyplňte kontaktný formulár.

Kuvaus

Ominaisuudet

Potosovec -sukuun kuuluu useita kymmeniä Aronidae -heimoon kuuluvia kasvilajeja.

Potosovec on yksi yleisimmin kasvatetuista huonekasveista. Lehdet voivat kasvaa jopa 15 cm: n kokoisiksi, ovat nahkaisia ja sydämen muotoisia. Se on vaeltava tai kiipeily monivuotinen. Lehtien akselien varressa Potosovec muodostaa ilmavia juuria, etenkin kosteassa ympäristössä. Se tykkää kietoutua tuen ympärille, johon se on kiinnitetty näiden juurien avulla. Luonnollisissa olosuhteissa Potosovec muodostaa puumaisten kasvien aluskasvillisuuden. Se tarttuu puunrunkoihin ilmajuurillaan ja nousee korkeammalle niiden yläpuolelle. Se kasvaa nopeasti ja on erittäin elinkelpoinen. Tämän kasvin mielenkiintoinen ja hyödyllinen piirre on, että se puhdistaa ilman epäpuhtauksista ja on edelleen myrkyllinen.

Esiintyminen

Potosovec on kiipeily, nopeasti kasvava kasvi, kotoisin Indonesiasta. Voit myös tuntea hänet täällä "outo Janko" tai "outo Janko". Löydät sen useimmista osista maailmaa. Esimerkiksi Kaakkois -Aasiassa, Indonesiassa ja Salomonsaarilla. Trooppisissa sademetsissä se on kaunis kasvi, joka haluaa kiivetä puihin, usein huimaavaan korkeuteen.

Parametrit

Keinotekoinen seppeleemme Potosovec on 190 cm pitkä. Se koostuu yhdestä muovivarresta ja 113 keinotekoisesta lehdestä, jotka ovat kosketuksessa. Lehdet ovat luonnollisen vihreitä, ja niissä on erittäin mielenkiintoinen piirustus lehdistä. Se sisältää kauniita erilaisia vaaleanvihreitä, beigejä tai kelta-valkoisia pisteitä, täpliä tai pilkkuja. Seppele on suunniteltu ripustettavaksi ja siinä ei ole kukkaruukkua.

Sijainti

Tämä kasvi voi olla loistava osa modernia asuntoa, vaikka se yhdistyy perinteiseen sisustukseen. Potosovecia voidaan käyttää sekä pienemmissä että suuremmissa sisätiloissa , olohuoneessa tai ruokasalissa. Voit myös käyttää tilaa Potosovecin avulla tilan jakamiseen, joko perinteisten verhojen tai vihreiden seinien muodossa. Jos sinulla on lemmikkejä kotona, mutta samalla haluat saada Potosovecin kotiin, suosittelemme keinotekoista versiota, koska pienelläkin Potosovecin puremalla on vakavampia seurauksia lemmikeille: se aiheuttaa kuolaamista, tukehtumista, suun turvotusta ja kieli, hengitysvaikeudet ja vatsavaivat. Se voi myös johtaa munuaisten vajaatoimintaan ja myöhemmin kuolemaan.

Yhdistelmät

On ihanteellista luoda ryhmä kasveja, jotka koostuvat useista houkuttelevista lajeista tai lajikkeista. Tai vain muutama pala yhtä lajia tai lajiketta. Voimme suositella sen yhdistämistä muihin jänteisiin, kuten muratti tai sipulit, joiden täydelliset keinotekoiset versiot löytyvät myös laajasta verkkotarjouksestamme.

Parametrit

Tuotekoodi 20208
Päättäväisyys sisustus
Pituus 190 cm
Varren / varren lukumäärä 1 ks
Varsi / varren materiaali muovi-
Lehden korkeus 10 cm
Lehden leveys 8 cm
Arkkien lukumäärä 113 ks
Levymateriaali muovi-
Lehtien väri vihreä
UV -suoja ei
Karan pituus 10 cm

Arvostelut

0 z 5
Tällä tuotteella ei ole arvioita. Arvostele ensimmäisenä!