Agave keinotekoinen kasvi 21 cm

3,09 € DPH: n kanssa
2,49 € ilman arvonlisäveroa
770 kpl varastossa heti lähetettäväksi
14 dní na vrátenie Naše produkty nesplnili Vaše očakávania? Napíšte nám a my Vám poskytneme zľavu alebo vrátime celú platbu.
Máte nejakú otázku? V takomto prípade nás neváhajte kontaktovať na čísle +421 2222 000 62 alebo vyplňte kontaktný formulár.

Ominaisuudet

Se on ikivihreä monivuotinen kasvi, joka tuottaa kauniita ruusuja tiheistä, teräväreunaisista, harmaa-vihreistä lehdistä. Kasvi kukkii viehättävillä, suurilla, kelta-vihreillä kukilla. Agavea kasvatetaan parhaiten lievästi happamassa, hiekkaisessa, kivisessä ja hyvin valutetussa maaperässä. Ihanteellinen on aurinkoinen paikka tai vaalea varjo. Agave on kasvi, joka voi luoda riittävästi vesivarantoja kiinteisiin lehtiin. Joten liian rikas pukeutuminen on enemmän haitaksi. Riittää, kun kastellaan agavea voimakkaammin kahden viikon välein, jotta kosteus saadaan sen lehtiin ja hallitaan uudelleen seuraavien kuivien päivien aikana.

Esiintyminen

Agave on peräisin Amerikan kuumalta ja kuivalta alueelta, vaikka jotkut agavelajit ovat myös Etelä -Amerikan trooppisilta alueilta. Ensimmäiset tiedot suvusta Euroopassa ovat vuoden 1880 jälkeen. Se on Amerikasta, pohjoisesta ja etelästä kotoisin oleva kasvisuku, joka tunnetaan yleisillä nimillä Agave, Maguey, Mezcal tai Cabuya. Tällä hetkellä kaikki lajit ovat hieman erilaisia uusien hybridien esiintymisen vuoksi. Niillä kaikilla on kuitenkin seuraavat yhteiset piirteet: niiden lehdet kasvavat ruusuissa kasvin keskellä sijaitsevasta kasvuoppaasta. Nämä lehdet voivat olla enemmän tai vähemmän suuria, enemmän tai vähemmän hammastettuja, ja ne ovat joitain lajeja, joiden kärjissä on piikkejä.

Parametrit

Keinotekoinen Agave -kasvi on 21 cm korkea. Siinä on yksi muovinen varsi ja PU -materiaalista valmistetut lehdet, jotka kuitenkin näyttävät kosketukselta eläviltä. Se on mielenkiintoinen vihreä-viininpunainen väri. Tulee ilman kukkaruukkua.

Sijainti

Jos rakastat vihreitä kasveja, mutta niiden kasvattaminen on sinulle ongelma, tämä koriste on tehty sinua varten. Agave on suunniteltu sisätiloihin, ja se sopii kotiin tai toimistoon . Laitos sisältää urituskaran , joka voidaan helposti sisällyttää mihin tahansa järjestelyyn tai koristeeseen. Se on todella unohtumaton ja taatusti herättää huomiota kaikkialla, missä päätät sijoittaa sen.

Yhdistelmät

Keinotekoinen agave korostaa kauneuttaan yhdessä Boxwoodin , Antlerin ja muiden mehikasvien kanssa . Voit järjestää sen koristeelliseen kukkaruukkuun, jonka täytät tarjouksemme valkoisella soralla. Mainituilla tuotteilla voit luoda tehokkaan ja vaikuttavan koristeen joko pöydälle tai hyllylle. Se näyttää hyvältä lasiastiassa yhdessä valkoisen soran ja esimerkiksi värillisen Echeverian kanssa.

Parametrit

Tuotekoodi 20167
Korkeus 20 cm
Päättäväisyys sisustus
Kukkaruukku ei sisälly
Varren / varren lukumäärä 1 ks
Varsi / varren materiaali muovi-
Lehden korkeus 13 cm
Lehden leveys 3.5 cm
Levymateriaali muovi-
Lehtien väri vihreä
UV -suoja ei
Karan pituus 5 cm

Arvostelut

0 z 5
Tällä tuotteella ei ole arvioita. Arvostele ensimmäisenä!